مهرسا کوچولومهرسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس کوچولوی مامان

دخمل یکی یکدونه من

1393/8/19 23:33
نویسنده : نارگل
501 بازدید
اشتراک گذاری

صبح با مامان شهلا و بابا حسین رفتیم سونوگرافی دکتر میزانی . مامان شهلا مثل مبصرها اسم مینوشت فدای مامان گلم بشم . طفلی مامان شهلا انقدر خوابش میومد خسته شده بود که نشسته خوابش برد .

 اولین نفر رفتم داخل . از دکتر خواستم اجازه بده مامان شهلا فیلم بگیره که اجازه نداد بدجنس ، خیلی پشیمون شدم که نگفتم کارشناس رادیولوژی هستم و ... صدای قلب کوچولو تو برای سومین بار شنیدم . یه مانیتور هم روی سقف داشت و من کاملا دستها و پاهای خوشگلتو دیدم . بهترین لحظه های عمرم و تجربه کردم . خلاصه نفس مامان ، دکتر به سختی تلاش میکرد تا بفهمه نی نی گلم دخمله یا پسر ؟! همش میگفت پاهاش و چسبونده بهم نمیشه فهمید . صدا رو کامل ضبط کردم مامانی . گفت نودو پنج درصد دخملی ... کلی تلاش کرد و بعد قطعی گفت نی نی گلتون دخمله . منم بلافاصله گفتم خدایا شکرت . 

پسندها (2)

نظرات (0)