مهرسا کوچولومهرسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس کوچولوی مامان

سورپرایز بارداری

1393/8/12 16:42
نویسنده : نارگل
967 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بیست و یکم مرداد نود و سه تصمیم گرفتم برم آزمایشگاه . وقتی جواب آماده شد و منو صدا کردند از استرس پام به پایه ی صندلی گیر کرد !

جواب و که نگاه میکردم هیچی نمیفهمیدم نه عدد بتا یادم میومد نه مثبت و منفی بودن و ! انقدر گیج شده بودم که از مسئول اونجا پرسیدم مثبته یعنی چی ؟!!! وقتی گفت شما باردارید ، چشام پر از اشک شد مثل الان که دارم برات مینویسم . بی اختیار مسیر مخابرات تا شریعتی رو بدون هدف پیاده رفتم ، دلم میخواست جلوی خانوم ها رو بگیرم و بگم من حامله ام !! تصمیم گرفتم این خبر مهم و با سورپرایز به بقیه اطلاع بدم . دنبال یه جفت کفش نی نی و یه جعبه کادو بودم ، به سختی پیدا کردم و رفتم خونه . خونه رو مرتب کردم و خودم هم لباس خوشگل پوشیدم و دوربین و آماده کردم . از اینجا به بعد و توی فیلم میبینی . بعداظهر هم همین سورپرایز و برای مامان شهلا و خاله مژگان داشتم ...

 
پسندها (3)

نظرات (2)

عاطفه و بهزاد
12 آذر 93 10:27
سورپرايز جالبي بود عزيزم همسرت خيلي خوشبخته كه خانمي مثل تو داره من نتونستم شوهرمو سورپرايز كنم آخه همش باهام بود حتي آزمايشگاه ولي هميشه دوست داشتم يه سورپرايز اينجوري داشته باشم ايشالله واسه جنسيت بچه ميخوام سورپرايزش كنم منم مشهدي هستم خوشحال ميشم باهم نتي در ارتباط باشيم
نارگل
پاسخ
مرسی خانومی لطف داری
مامان تازه کار
30 آذر 93 13:15
منم نتونستم همسرو سورپرایز کنم. همیشه حواسش هست