مهرسا کوچولومهرسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس کوچولوی مامان

انتخاب اسم

1393/9/18 6:30
نویسنده : نارگل
613 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامانی به شدت درگیر انتخاب اسم هستم . بین مهسان و مهرسا موندم ! برام خیلی مهمه که اسم نی نی نازم ایرانی اصیل باشه و معنی زیبایی داشته باشه . اصلا هم دوست ندارم از این اسم های جدید و سخت باشه . توی دوران عقد عاشق اسم کیمیا بودم ولی بعد فهمیدم که فارسی نیست ! وقتی فهمیدم نی نی گلم دخمله گفتم اسمش و سارا میزارم ولی همین که از دهنم اومد بیرون با مخالفت شدید اطرافیان منتفی شد ... مهسان و دوست دارم چون خیلی خیلی به اسم خودم میاد . فقط میترسم اذیتت کنن همش بپرسن مهسا یا مهسان ؟ راستی اونروز یلدا دخترخاله ی شیطونت پای شیر دستشویی مامان شهلا داشت شیطونی میکرد یهو گفت مهرسا جان شما کارای زشت من و یاد نگیری ها !! البته یلدا هرروز یه اسم پیشنهاد میده ، آنیسا ، هدیه ...

 

پسندها (9)

نظرات (10)

عاطفه و بهزاد
18 آذر 93 8:27
هردوش خيلي خوشكله
نارگل
پاسخ
ممنون خانومی
هنرهای دست ساز چیکچی
18 آذر 93 8:40
هر دو تا اسم قشنگن
نارگل
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فاطی
30 آذر 93 11:44
سلام خانومی دوتاش خوشگله ممنون که به وب دخملم اومدی ولایک کردی راستی کد انیسا۱۵بهش رای بده
نارگل
پاسخ
گلگلگل
مامان گل نسا
30 آذر 93 12:27
سلام .اگه اسم دخترم گل نسا نمیشد و قرار بود من اسمشو بذارم میذاشتم مهرسا شایدم هیرسا!مهرگل ومیگل هم به اسم خودت میان نارگل جون.یه سر سایت ثبت احوال بزن اسمای جالبی پیدا میکنی!به سلامتی بارتون زمین بذاری خانمی
نارگل
پاسخ
گلگلگل
مامان زهره
30 آذر 93 19:29
خداوند نگه دارش باشه انشالله
نارگل
پاسخ
گلگلگل
مامان زهره
4 دی 93 23:45
به نظرم معنی اسم خیلی مهمه و اصیل بودنش
بچه ها در آینده تحت تاثیر معنی اسمشون قرار خواهند گرفت
نارگل
پاسخ
گلگلگل
طناز (مامان آروين)
28 بهمن 93 9:14
عزيزم مهرسا اسم خيلي قشنگيه. ايشالا كه سالم باشه.مادر بودن رو بهت تبريك ميگم. قشنگترين و باارزشترين احساس دنياست.
نارگل
پاسخ
ممنون خانومی
پریسا
23 اسفند 93 11:36
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سربزنید
نارگل
پاسخ
گلگلگل
مامان زهره
28 فروردین 94 8:33
سلاااااااام قدم نو رسیده مبارک من اولین نفرم هاااا،الان بالای وبلاک زده د9 ماه و 9 روز
نارگل
پاسخ
گلگلگل فكركنم يه سه سالي با تاخير جواب دادم 
مامان گل نسا
3 خرداد 94 2:45
سلام خانومی کجایی نیستی؟نینی 10 ماه و خورده ایه تو دل مامانش موندهتبریک بابا قدم نورسیده مبارک!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
نارگل
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . الان که اومدم سرکار بعد از نه ماه تازه وبلاگ و دیدم