مهرسا کوچولومهرسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس کوچولوی مامان

سونوگرافی NT

1393/8/16 19:21
نویسنده : نارگل
288 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی گلم دوازدهم مهر با مامان شهلا رفتیم سونوگرافی دکتر طاهریان بداخلاق . صبح ساعت شش و نیم رسیدیم اونجا قبل از دوازده نفر دیگه اسم نوشته بودند . خیلی از این دکتر تعریف میکردند و می گفتند تو هفته سیزده جنسیت و تعیین میکنه . خاله مژگان و چند نفر دیگه هم تایید کردند . 

قبل از من یه خانومی رفت داخل که هفته یازدهم بود و شما طبق سونو دوازده هفته ت بود . به اون گفته بود که احتمال زیاد پسر داره . مطمئن که شدم که الان معلوم میشه نی نی دخمله یا پسر . ازین دکتر بداخلاق تر ندیده بودم . ازش پرسیدم  جنسیت نی نی م چیه نامرد اصلا جوابم و نداد . خیلی ناراحت شدم . سونوی طولانی ای بود خیلی نگران شدم . گفتم حتما خدایی نکرده یه مشکلی داری که هیچی نمی گه ... خلاصه اومدم بیرون خانومایی که اونجا بودند همه میپرسیدند دختره یا پسر ؟ منم گفتم نگفت ! همه تعجب کردند . خیلی استرس داشتم میترسیدم میخواستم از ناراحتی داد بزنم و گریه کنم و برم بیرون . خیلی خودم و کنترل کردم . خیلی سریع جواب آماده شد . خداروشکر همه چیز نرمال بود . توراه برگشت یه تبخال گوشه لبم زد که به احتمال زیاد بابت استرسی بود که دکتر طاهریان با اخلاق بدش باعث شده بود . 

پسندها (4)

نظرات (0)